27 במאי 2014

אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני!

יצא לכם פעם לשאול את עצמכם, למה דברים שאתם באמת רוצים לא ממש קורים לכם?
רוצים שיותר דברים יקרו בחייים שלכם וגם של הילדים שלכם?
רוצים שתהיה לכם שליטה ובקרה על מה שנכנס לחייכם?

הסתכלו ובדקו בבית שלכם (או בחדר) מהו המראה הראשוני שלו.


המראה הראשוני הוא המראה שאנחנו רואים מיד כשאנחנו נכנסים לבית.
הוא משפיע עלינו לאורך זמן מבלי שנשים לב אפילו...

פנג שואי היא דרך מדהימה לעצב את הבית כך שיתמוך יותר  במה שאנחנו כן רוצים שיקרה בחיים שלנו.

העצמת ילדים מגיל צעיר בחדר השינה

לפני מספר חודשים, עיצבתי מחדש את חדרי
הילדים בבית שלי.


הרשו לי לשתף אתכם ולקבל הצצה קטנה לתוך החדר שלהן: 

רק תעשי מה שאת אוהבת,
תהיי מי שאת ותאמיני בעצמך!!

אלו שני משפטים שנמצאים בכניסה 
של כל אחד מחדרי הילדים של הבנות שלי (:

בחוכמת הפנג שואי, חשוב מאוד להקפיד על מראה ראשוני
כשנכנסים לבית, לחדר השינה ואפילו לחדר העבודה.


מה שתראו בשניות הראשונות, זה גם מה שתזכרו
לאורך זמן.


לכן תמיד אני מקשרת אותו עם מה שנקרא "אין הדמנות שניה לרושם ראשוני".

מה עושים?

העצימו את הילדים שלכם כבר מגיל צעיר!!

תהיו יצירתיים וכוונו אותם בעזרת סמלים, חפצים, משפטים ותמונות
למי שהם באמת רוצים להיות,
והם בדרך להצלחה שלהם!

ואתם כהורים, תדעו שעשיתם את שלכם,
ביום שהם יפרחו מהקן האוהב והמכיל,

לחיים משל עצמם ויביאו את מי שהם,
מה שהם ואת היכולות האמיתיות שלהם
לעולם וליקום כולו...
העצמה וחיזוק הביטחון העצמי של הילדים שלכם
מראה ראשוני בחדר לנערה מתבגרת


ועכשיו, אחרי שהבנתם את חשיבות המילים
בהעצמת הילדים שלכם
ומה תפקידו של המראה הראשוני, יום יום בחיינו,
כתבו לי כאן למטה בתגובות,
אם אהבתם את הרעיון 

והאם קיבלתם השראה ורעיונות
גם לעצמכם או לילדים שלכם. 


רוצים עוד רעיונות:

  • כיצד להעצים את הילדים שלכם,
  • לחזק את הביטחון העצמי שלהם
  • ולהכניס אליכם את החיים שבאמת מגיעים לכם?

היכנסו עכשיו והורידו לעצמכם את הספר שלי 
שיגלה לכם על עקרונות הפנג שואי
והשיטה שפיתחתי לחשיבה יוצרת מציאות, וכמובן את הסודות
איך לחיות חיים מאושרים 
כדרך חייםואיך למנף את ההצלחה הכלכלית שלכם 
דרך הבית! - במתנה!

זו ההשקעה הכי טובה שאי פעם יכולת
לתת לעצמך!

אני לא מכירה עוד הרבה אנשים שנותנים כל כך הרבה ובחינם.... (:
זו ההזדמנות שלך לקבל אותו עכשיו, כל עוד הוא פתוח לציבור הרחב!
הנה שוב הספר שלי - כנסי עכשיו
חיזוק הביטחון העצמי של הילד והעצמתו


עוד על העצמת ילדים מגיל צעיר




2 תגובות:

  1. יש כיתובים דומים בעברית?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי ליטל,
      אני לא מכירה באופן אישי, תקלידי בגוגל: מדבקות קיר בעברית ותבחרי מה שאת אוהבת.
      הקלדתי עכשיו ומצאתי כמה ...
      שמחה שאהבת (:

      מחק

מתנה ממני!

לחצי כאן לקבלה בחינם את הספר הדיגיטלי שלי לאימהות
"איך להוביל את הבית לאושר ב-4 צעדים פשוטים!"